Birim Kalite Çalışmaları

 

ISO 27001 BGYS

ISO 27001 BGYS

ISO 27001 BGYS

ISO 27001 BGYS

 

 

ISO 9001 KYS

 

ISO 20000-1 BT HYS

ISO 22301 ISYS

Sürekli İşçi Merve GÜNEŞ (Yönetim Temsilcisi)
Programcı Mukaddes GÖĞSU

Sıra No Öneri Kaynağı Öneri Tarihi Öneri İyileştirme İyileştirme Tarihi
33 İç Paydaş – Kalite Koordinatörlüğü

06.11.2024



Üniversite bünyesinde gerçekleştirilecek etkinliklerin görünürlüğünün artırılması Web sayfasında etkinlik arşivinin ve etkinlik sayacının oluşturulması sağlanmıştır.



03.02.2025
32 İç Paydaş - Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi 4.03.2024 EBYS'de Evrak Yaşam Döngüsü kapsamı  hk. Tüm havalelerin durması gerekiyorsa en üstte (kolayca ulaşılabilecek biçimde) kendi birimimde havale edilenlerin görülmesi zamandan tasarruf sağlayacaktır. Gerekli iyileştirmeler yapılmıştır.  
31 Yönetim Sistemi İzleme ve Yönlendirme Raporu 2023 Bilişim güvenliği farkındalığı etkinlik sayısının arttırılması  Birimimiz tarafından eğitim planlanmış olup Personel daire başkanlığına bildirilmiştir. 08.05.2024
30 İç Paydaş -  Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi 29.05.2024 SDUNet Öğrenci İlişik Kesme seçenekleri içerisine Fakülteden temin ettiği ve teslim etmesi gereken materyallerin teslim edilmeden ilişik kesme işlemlerin yapılmaması İyileştirme / Öneri Talebiniz tamamlanmış olup, Cübbe Takip İşlemleri artık sdunet.sdu.edu.tr üzerinden yapılabilmektedir. Bununla birlikte öğrenciler ilişik kesme sürecinde eğer cübbe ödünç alıp, teslim etmemişlerse ilişik kesme sürecini başlatamayacaklardır 30.05.2024
29 Yönetim Sistemi İzleme ve Yönlendirme Raporu 2023 Kişisel Verilerin Güvenliğini Koruma ve İzleme Komisyonun kurulması  ISO 27701 Kişisel Veri Süreç Yönetim Sistemi için ihale hazırlıkları tamamlanmış olup komisyon kurulması çalışmalarına başlanacaktır. KASIM 2024
28 Yönetim Sistemi İzleme ve Yönlendirme Raporu



2023



SDÜ Mobil üzerinden, spor tesislerinin kullanımı sonrası yemekhanede olduğu gibi anket uygulamasının yapılması Eylül ayında yeni dönemde uygulanmaya konulacaktır.



 
27 İç Paydaş – İnşaat Mühendisliği 31.05.2024 E-Yoklamalara ait çarşaf listenin PDF ya da EXCEL format olarak sisteme eklenebilesi İyileştirme ve Öneri talebi tamamlanmış olup, yoklama çarşaf listesini Excele aktarım sağlayabilme işlemi yapılmıştır. 31.05.2024
26 İç Paydaş – Tıp Fakültesi Dekanlığı 24.06.2024 Mezuniyet ve İntibak İşlemlerinin Dijital Ortamda Yapılması Mezuniyet ve İntibak İşlemlerinin Dijital Ortamda yapılarak, İdari ve akademik personelin zaman kaybı en aza indirilerek zamandan tasarruf edilmiştir. 08.08.2024
25 İç Paydaş -  Sürekli Eğitim UAM 04.03.2024 EBYS’de evrak yaşam döngüsü kapsamında havalenin tüm birimlerde hangi kişilere yapıldığını görülmekle birlikte birimlerin kendi personellerini havale edilen kişiler arasında bulması zorlaşmaktadır. En üstte kendi birimimizde hava edilenlerin görülmesi zamandan tasarruf sağlayacaktır. Dağıtım listesine birim eklerken yapılan aramalarda ilgili birim kendi birimlerinin üst sıralarda görülmesi için çalışma yapılmıştır. 12.06.2024
24 İç Paydaş -  Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi 17.05.2024 ABS SDÜ performans Başvuru Değerlendirme Sürecinde, Başvurularda herhangi bir revizyon işleminde sisteme giriş yapılmadan takip edilememektedir. Her atama işleminde e posta ile bildirimde bulunulması süreç işleyişini kolaylaştıracaktır. Başvuruda düzeltme yapıldığında, komisyon üyesine düzeltme yapıldığına dair eposta bildirimi gönderilmesi sağlanmıştır. 22.05.2024
23

İç Paydaş – Kalite Koordinatörlüğü

06.11.2024

Etkinlik/Proje Takip Sistemi Eğitimi

 

Üniversitemizde düzenlenecek olan etkinliklere yönelik başvuruların, etkinlik süreci takibinin ve etkinlik sonrası işlemlerin dijital ortamda gerçekleştirilmesinin sağlanabilmesi için sistemi kullanma yetkisi olan personellere yönelik olarak Proje/Etkinlik Takip Sistemi Eğitimi düzenlenmiştir.



MAYIS 2024 
22 İç paydaş – İnşaat Mühendisliği 31.05.2024 E-Yoklamalara ait çarşaf listenin PDF yada EXCEL format dönüşümleri sisteme eklenerek çıktı almanın kolaylaştırılması E- yoklama çarşaf listelerin Excel formata aktarı yapılması sağlanmıştır. 31.05.2024
21 İç Paydaş – Tıp Fakültesi 06.12.2023 Wifi Cihaz Yenilemesi Wifi Cihaz yenilemesi ve ekstra cihaz takviyesi yapılarak sinyal güçlendirmesi yapılmıştır. 16.01.2024
20 İç Paydaş – İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi 08.12.2023 Wifi Cihaz Yenilemesi Wifi Cihaz yenilemesi ve ekstra cihaz takviyesi yapılarak sinyal güçlendirmesi yapılmıştır. 05.02.2024
19 İç Paydaş – Uluslararası İlişkiler Genel Koordinatörlüğü 27.12.2022 Mezunlarla ilişkilerin arttırılması ve istatistiklerinin hazırlanması Mezun İzleme Sistemine Veri Kısmı Eklenerek iyileştirme tamamlandı. 02.01.2023
18

İç Paydaş – Personel Daire Başkanlığı

02.05.2022
 

 

Personel ilişik kesme süreçlerinin elektronik ortama aktarılması

İlişik kesme süreçleri çevrimiçi olarak yapılması sağlanmıştır.




03.04.2023
17 İç Paydaş – Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı 21.02.2023 SDÜ Forms ( Dönem Projesi, Seminer, Uzmanlık Alan dersleri süreçleri SDÜ Forms projesi kapsamında dönem projesi, seminer, uzmanlık alan, derslerine yönelik doküman yükleme, belge oluşturma, düzenleme, yorum yapma ve onaylama işlemlerine yönelik süreçler tamamlanmıştır. 21.06.2023
16 İç Paydaş –Mühendislik Fakültesi 10.05.2023 Wifi sinyal Güçlendirmesi Gıda Mühendisliği E-10 Bloğa wifi sinyal güçlendirme işlemleri yapılmıştır. 01.06.2023
15 İç Paydaş – İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı 10.08.2023 İşçi Puantajına yol günü için sütun eklenmesi PBS sürekli işçi puantajına yol günü için sütun eklenmiş ve modüllerde, excel dosyalarında gerekli düzenlemeler yapılmıştır. 16.08.2023
14 İç Paydaş – Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı 11.09.2023 Yoklama Sisteminin elektronik ortamda yapılması Ders Yoklama işlemlerinde iyileştirme yapılarak elektronik olarak yapılması sağlandı. 23.10.2023
13 İç Paydaş – Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı 21.09.2023 Elektronik ortamda imzalanan diploma eklerinde doğrulama yapılabilmesi Elektronik ortamda imzalanan diploma eklerine doğrulama ibaresi eklenerek iyileştirme yapılmıştır. 9.11.2023
12 İç Paydaş – Personel Daire Başkanlığı 26.12.2023  Yönetici bilgi sistemine idari görevlerin izlenebilmesi KİDES YBS modülüne idari görev bölümü oluşturularak iyileştirme yapılmıştır.

27.12.2023

11 İç Paydaş – Personel 14.01.2022 İnsan Kaynakları Başvuru Sistemi üzerinden gerçekleştirilen jüri değerlendirme raporlarının elektronik imza ile imzalanması İnsan Kaynakları Başvuru Sistemi, jüri değerlendirme raporlarının e-imza süreçleri oluşturulmuş ve sistem devreye alınmıştır. 18.07.2022
10 İç Paydaş – Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı 06.09.2022 Öğrencilere verilen Başarı Belgesi, Formasyon Belgesi vb. Elektronik ortama taşınması ve e-imzalı olması. Talep edilen belgelerin elektronik ortama aktarılması ve e-imza süreçlerine dahil edilmesi tamamlanmıştır. 01.11.2022
9 İç Paydaş – Genel Sekreterlik 17.02.2022 Fakülte Kurulu, Yönetim Kurulu, Senato vb. kurullar ve toplantılar için süreçlerin elektronik ortama taşınması ve e-imzalı olarak işlemlerin yapılması. Tüm kurul ve toplantılara ait süreçler EBYS sisteminde oluşturulmuş ve e-imza süreçleri tamamlanmıştır. 14.07.2022
8 İç Paydaş – Personel Daire Başkanlığı 06.04.2022 Personelin, İş Sağlığı ve Güvenliği eğitimlerinin çevrimiçi olarak alınmasının sağlanması. İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimleri kayıt altına alınarak Hizmet İçi Eğitim Modülü (HİEM) eklenmiş ve sertifikaları e-imzalı olarak sürece dahil edilmiştir. 16.05.2022
7 İç Paydaş – İş Sağlığı ve Güvenliği Birimi 06.04.2022 Staj yapacak öğrencilerin zorunlu alması gereken İş Sağlığı ve Güvenliği eğitimlerinin online olarak alınmasının sağlanması İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimleri kayıt altına alınarak, Öğrenci Eğitim Modülü (OGEM) eklenmiş ve sertifikaları e-imzalı olarak sürece dahil edilmiştir. 16.05.2022
6 İç Paydaş – Genel Sekreterlik 30.03.2022 ISO9001 Belgesine sahip olan Daire Başkanlıklarının ISO27001 Bilgi Güvenliği ve Yönetim sistemi çalışmalarına katılarak bilgi güvenliğinin sağlanması için çalışma yapmak. Mayıs 2022 itibari ile çalışmalara başlanmış ve diğer daire başkanlıklarımızda ISO27001 çalışma süreçlerine katılmışlardır. Süreçleri devam etmektedir. 20.05.2022
5 İç Paydaş – Personel-Öğrenci 02.05.2022

Öğrenci/Personel ilişik kesme süreçlerinin elektronik ortama aktarılması Öğrenci ilişik kesme süreçleri SDUNet-Kişisel menüsü altında oluşturulmuştur. 02.06.2022
4 İç Paydaş – Sürekli Eğitim Merkezi 12.05.2022 Verilen eğitimler için online sertifikaların düzenlenmesi ve sertifikaların elektronik olarak imzalanması. HİEM ve OGEM üzerinden verilen online eğitimlerin tamamı online sertifika sistemine ve e-imza sürecine taşınmıştır. 24.06.2022
3 İç Paydaş – Genel Sekreterlik 30.04.2022 Talep Takip Sisteminde gerçekleştirilen taleplere ait istatiksel verilerin yayınlanması. Birim Web sayfasında İstatistikler menüsü altında, Talep Takip Sistemine ait 2021 ve 2022 yıllarına dair verilerin anonimleştirilerek istatistiksel olarak yayınlanmıştır. 01.09.2022
2 Dış Paydaş – Öğrenci Velileri 05.07.2022 Yerleşkede yer alan bina ve sosyal tesislerin haritada gösterilmesi, ulaşım ve iletişim bilgilerinin paylaşılması. Yerleşkelerimize ait tüm birim ve sosyal tesislerin iletişim ve ulaşım bilgileri merkezi olarak harita.sdu.edu.tr adresinden ve mobil uygulama üzerinden tüm paydaşlarımıza sunulmuştur. 08.08.2022
1 İç Paydaş – Genel Sekreterlik 30.04.2022 Mevzuat ve Karar Sisteminin yazılması. https://mys.sdu.edu.tr adresinden Yönetim Kurulu ve Senato Kararları, Yönetmelik ve Yönergeler, Kurum Dışı Kararlar, Protokol ve İş Birlikleri başlıklarında tüm paydaşlara sunulması gereken bilgilerim anonimleştirerek yayınlanması. 01.06.2022

Sunduğumuz hizmetleri değerlendirmek için tıklayınız.