Dokümanlar

Duyurular 2020 Yılı Faaliyet Raporu Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Birim Web Rehberi Eğitim Dokümanları Bilgi Güvenliği Farkındalığı Eğitim Dokümanı Formlar Dilek, Öneri ve Şikayet Formu Domain Birim Kullanıcı Listesi Formu Domain Paylaşım Alanları Formu Siber Olay Bildirim Formu Teknik Servis Talep Formu İçerik Sağlayıcı Formu ISO 9001 - ISO 27001 İş Akışları Tatbikat İş Akışı Düzeltici ve İyileştirici Faaliyet E-Posta Grubu Bilgi İşlem Bakım Onarım Eğitim Planı Doküman İptali Doküman Revizyonu Yeni Doküman Hazırlama İş Akışı Taşınır Kayıt İşlemleri Kablosuz Ağ Alt Yapı Çalışması Kablolu Ağ Alt Yapı Çalışması Veritabanı Yedekleme İşlemleri Veritabanı Bakım İşlemleri Veritabanı Talep İşlemleri Log Alma İşlemleri Sanallaştırma Ortamının Kurulumu Sunucu Yedekleme İşlemleri Sunucu Yapılandırma İşlemleri Sunucu Kurulumu İşlemleri Yeni Yazılım Talebi Yazılım Güncelleme Talepleri Web Sayfası Güncelleme İşlemleri Kurumsal Web Sayfası Talepleri Kalite Yönetimi Çalışmaları Hurda Komisyonlarına Katılım İşlemleri Güvenli Erişimin Sağlanması Geçici Görev Yolluk İşlemleri Doğrudan Temin İşlemleri DMO Alımları Depolama Sistemi Yönetimi Bilgi Edinme İşlemleri Arızalı Cihaz Onarımı Açık İhale İşlemleri ISO 9001 - Prosedürler DEĞİŞİKLİK YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ YAZILIM GELİŞTİRME VE TASARIM PROSEDÜRÜ MEMNUNİYET ANKETİ PROSEDÜRÜ PAYDAŞ ANALİZİ VE RİSK ANALİZİ PROSEDÜRÜ OLAĞANÜSTÜ DURUMLAR PROSEDÜRÜ KALİBRASYON PROSEDÜRÜ BAKIM ONARIM PROSEDÜRÜ SATIN ALMA VE İHALE PROSEDÜRÜ UYGUN OLMAYAN ÜRÜN VE HİZMET PROSEDÜRÜ VERİ ANALİZİ PROSEDÜRÜ YÖNETİM GÖZDEN GEÇİRME PROSEDÜRÜ İLETİŞİM PROSEDÜRÜ BİLGİ İŞLEM HİZMETLERİ PROSEDÜRÜ DÜZELTİCİ VE İYİLEŞTİRİCİ FAALİYET PROSEDÜRÜ İÇ TETKİK PROSEDÜRÜ KAYITLARIN KONTROLÜ PROSEDÜRÜ HİZMET İÇİ EĞİTİM PROSEDÜRÜ DOKÜMAN HAZIRLAMA VE KONTROL PROSEDÜRÜ Kalite Yönetimi ISO 9001 - KAPSAM VE BAĞLAM Kalite Politikası İç Kontrol Standartları Kanunlar 5651 Sayılı Kanun Internet Kanunu Kılavuzlar Personel HES Kodu İşlemleri Öğrenci HES Kodu İşlemleri Süleyman Demirel Üniversitesi Uzaktan Erişim Yönergeleri Office 365 Hizmeti Yardım Office 365 Personel Aktivasyonu Office 365 Öğrenci Aktivasyonu Thunderbird POP3 Ayarları Microsoft Outlook Pop3 Ayarları OS X Mail Exchange Ayarları Exchange Eposta Hesabının Android'e Kurulum Kılavuzu Outlook İçerisine CSV Dosyası Ekleme Kılavuzu Microsoft Outlook 2010 ile Elektronik Postaları Yedekleme Kılavuzu BlackBerry Exchange Kurulum Kılavuzu iPhone Exchange Kurulum Kılavuzu Kamu Kurumları İnternet Sitesi Kılavuzu Microsoft Teams Microsoft Teams Sınav Yönergeleri Microsoft Teams Sınıf ve Toplantı Yönetimi Politikalar Kurum Kalite Politikası Personel Güvenlik Politikası Sunucu Güvenlik Politikası Değişim Yönetim Politikası Erişim Kontrol Politikası Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası Güvenli Yazılım Geliştirme Politikası Fiziksel Güvenlik Politikası Kriptografik Kontroller Politikası Kabul Edilebilir Kullanım Politikası Güvenlik Bilinci Politikası Bilgi Koruma Politikası Bilgi Sınıflandırma ve Etiketleme Politikası Varlıklara Yönelik Sorumluluk Politikası Üçüncü Taraf Güvenlik Politikası İnternet Kullanım Politikası Bilgi ve Yazılım Alışverişi Politikası Ağ Erişim Politikası Teçhizatın Elden Çıkarılması Politikası Taşınabilir Ortamın İmhası Politikası Siber Saldırı Politikası Taşınabilir Ortam ve Cihaz Politikası Ziyaretçi Kabul Politikası Temiz Masa Temiz Ekran Politikası Uzaktan Erişim Politikası Kimlik Doğrulama ve Yedekleme Politikası Kablosuz Erişim Politikası Bilgi Sistemleri Yedekleme Politikası İnternet Erişim Politikası Antivirüs Politikası Şifre Güvenliği Politikası E-Posta Güvenliği Politikası Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Politikası Yönergeler Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Yönergesi TS ISO/IEC ISO2700 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Politikaları Yönergesi Bilgi ve İletişim Varlıkları Kullanım İlkeleri Yönergesi