Dokümanlar

Duyurular 2023-2024 Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Oryantasyon Dokümanı Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Dijital Dönüşüm Bülteni Windows Kurum İçi Uzaktan Erişim Uygulaması Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Birim Web Rehberi Eğitim Dokümanları Bilgi Güvenliği Farkındalığı Eğitim Dokümanı Formlar FR-047 Etkilenen Kişisel Veri İhlal Tespit Formu FR-046 KİŞİSEL VERİ İHLAL FORMU Eğitim İstek Formu Dilek, Öneri ve Şikayet Formu Domain Birim Kullanıcı Listesi Formu Domain Paylaşım Alanları Formu Siber Olay Bildirim Formu Teknik Servis Talep Formu İçerik Sağlayıcı Formu Kanunlar 5651 Sayılı Kanun Internet Kanunu Kılavuzlar Ek Ders Ücretleri Akademisyen E-Yoklama Kılavuzu Öğrenci E-Yoklama Kılavuzu Kampüs Dışı Erişim (ForcePoint VPN) macOS Kurulum Kılavuzu ForcePoint VPN Windows Kurulum Kılavuzu SDÜ Bulut Sunucu Talep İşlemleri Kılavuzu SDÜNet Kablolu Bağlantı Erişim Kılavuzu Personel HES Kodu İşlemleri Öğrenci HES Kodu İşlemleri Süleyman Demirel Üniversitesi Uzaktan Erişim Yönergeleri Office 365 Hizmeti Yardım Office 365 Personel Aktivasyonu Office 365 Öğrenci Aktivasyonu Thunderbird POP3 Ayarları Microsoft Outlook Pop3 Ayarları OS X Mail Exchange Ayarları Exchange Eposta Hesabının Android'e Kurulum Kılavuzu Outlook İçerisine CSV Dosyası Ekleme Kılavuzu Microsoft Outlook 2010 ile Elektronik Postaları Yedekleme Kılavuzu BlackBerry Exchange Kurulum Kılavuzu iPhone Exchange Kurulum Kılavuzu Kamu Kurumları İnternet Sitesi Kılavuzu Microsoft Teams Microsoft Teams Sınav Yönergeleri Microsoft Teams Sınıf ve Toplantı Yönetimi Yönergeler Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Yönergesi TS ISO/IEC ISO2700 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Politikaları Yönergesi Bilgi ve İletişim Varlıkları Kullanım İlkeleri Yönergesi YÖNETİM SİSTEMLERİ - İŞ AKIŞLARI Risk Analizi İş Akışı Tatbikat İş Akışı Düzeltici ve İyileştirici Faaliyet E-Posta Grubu Bilgi İşlem Bakım Onarım Eğitim Planı Doküman İptali Doküman Revizyonu Yeni Doküman Hazırlama İş Akışı Taşınır Kayıt İşlemleri Kablosuz Ağ Alt Yapı Çalışması Kablolu Ağ Alt Yapı Çalışması Veritabanı Yedekleme İşlemleri Veritabanı Bakım İşlemleri Veritabanı Talep İşlemleri Log Alma İşlemleri Sanallaştırma Ortamının Kurulumu Sunucu Yedekleme İşlemleri Sunucu Yapılandırma İşlemleri Sunucu Kurulumu İşlemleri Yeni Yazılım Talebi Yazılım Güncelleme Talepleri Web Sayfası Güncelleme İşlemleri Kurumsal Web Sayfası Talepleri Kalite Yönetimi Çalışmaları Hurda Komisyonlarına Katılım İşlemleri Güvenli Erişimin Sağlanması Geçici Görev Yolluk İşlemleri Doğrudan Temin İşlemleri DMO Alımları Depolama Sistemi Yönetimi Bilgi Edinme İşlemleri Arızalı Cihaz Onarımı Açık İhale İşlemleri YÖNETİM SİSTEMLERİ - POLİTİKALAR PLT-034 Zaafiyet ve Yama Yönetimi Politikası PLT-033 Sosyal Medya Kullanım Politikası PLT-032 Taşınabilir Ortamın İmhası Politikası PLT-031 Sistem Odası Fiziksel Alanları Güvenlik Politikası PLT-030 İşten Ayrılan Personel Politikası PLT-029 Görev Değişikliği Olan Personel Politikası PLT-028 Ekipman Güvenliği ve Bakım Politikası PLT-027 Çerez Kullanımı Politikası PLT-026 Kişisel Verilerin İşlenmesi, Saklanması ve İmhası Politikası PLT-025 Özel Nitelikli Kişisel Verilerin Korunması Politikası PLT-024 Kişisel Verilerin Korunması Politikası PLT-023 Web Tahsisi Politikası PLT-022 Olay İhlal Bildirim ve Yönetim Politikası PLT-021 Kriz-Acil Durum Yönetimi Politikası PLT-020 Güvenlik Açıkları Tespit Etme Politikası PLT-001 Entegre Yönetim Sistemleri Politikası PLT-018 Değişim Yönetim Politikası PLT-017 Erişim Kontrol Politikası PLT-016 Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası PLT-015 Güvenli Yazılım Geliştirme Politikası PLT-013 Kriptografik Kontroller Politikası PLT-012 Kabul Edilebilir Kullanım Politikası PLT-011 Güvenlik Politikası PLT-010 Bilgi Sınıflandırma ve Etiketleme Politikası PLT-009 Varlıklara Yönelik Sorumluluk Politikası PLT-008 Bilgi ve Yazılım Alışverişi Politikası PLT-019 Teçhizatın Elden Çıkarılması Politikası PLT-007 Siber Saldırı Politikası PLT-006 Taşınabilir Ortam ve Cihaz Politikası PLT-005 Ziyaretçi Kabul Politikası PLT-004 Temiz Masa Temiz Ekran Politikası PLT-003 Kimlik Doğrulama ve Yedekleme Politikası PLT-002 Bilgi Sistemleri Yedekleme Politikası PLT-014 Antivirüs Politikası YÖNETİM SİSTEMLERİ - PROSEDÜRLER PR-033 KVKK BİRİM PROSEDÜRÜ PR-032 KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI PROSEDÜRÜ PR-031 İMHA PROSEDÜRÜ PR-001 İŞ SÜREKLİLİĞİ VE ACİL DURUM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ PR-002 CİHAZ VE MEDYA KONTROLÜ PROSEDÜRÜ PR-003 DİSİPLİN PROSEDÜRÜ PR-004 OLAY İHLAL PROSEDÜRÜ PR-005 ÖLÇÜM VE KONTROL YÖNTEMLERİNİ BELİRLEME PROSEDÜRÜ PR-006 TAŞINIR KAYIT İŞLEMLERİ PROSEDÜRÜ PR-007 WEB SAYFASI VE YAZILIM HİZMETLERİ PROSEDÜRÜ PR-008 MAAŞ VE TAHAKKUK İŞLEMLERİ PROSEDÜRÜ PR-009 EVRAKLARIN ARŞİVLENMESİ PROSEDÜRÜ PR-010 YEDEKLEME PROSEDÜRÜ PR-011 RİSK YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ PR-028 İŞLETİM SİSTEMİ ÜZERİNE YAZILIM KURULUMU VE GÜVENLİĞİ PROSEDÜRÜ PR-029 İNSAN KAYNAKLARI PROSEDÜRÜ PR-030 YASAL GEREKSİNİMLERE UYUM VE KONTROL PROSEDÜRÜ PR-027 DEĞİŞİKLİK YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ PR-026 YAZILIM GELİŞTİRME VE TASARIM PROSEDÜRÜ PR-025 MEMNUNİYET ANKETİ PROSEDÜRÜ PR-024 PAYDAŞ ANALİZİ PROSEDÜRÜ PR-023 OLAĞANÜSTÜ DURUMLAR PROSEDÜRÜ PR-022 KALİBRASYON PROSEDÜRÜ PR-021 BAKIM ONARIM PROSEDÜRÜ PR-018 SATIN ALMA VE İHALE PROSEDÜRÜ PR-017 YÖNETİM GÖZDEN GEÇİRME PROSEDÜRÜ PR-015 İLETİŞİM PROSEDÜRÜ PR-020 BİLGİ İŞLEM HİZMETLERİ PROSEDÜRÜ PR-019 DÜZELTİCİ VE İYİLEŞTİRİCİ FAALİYET PROSEDÜRÜ PR-016 İÇ TETKİK PROSEDÜRÜ PR-014 KAYITLARIN KONTROLÜ PROSEDÜRÜ PR-013 HİZMET İÇİ EĞİTİM PROSEDÜRÜ PR-012 DOKÜMAN HAZIRLAMA VE KONTROL PROSEDÜRÜ